fbpx

Tarife Servicii Condiții Livrare

Servicii livrare standard 

comenzi pînă la 7999 lei

comenzi peste 8000 lei 

în raza or. Chișinău

300 lei

gratuit

în afara or. Chișinău* 

15 lei/km (calculat de la depozit)*

15 lei/km (calculat de la depozit)*

Servicii livrare personalizate

în raza or. Chișinău

500 lei

în afara or. Chișinău*

500 lei + 15 lei/km (calculat de la depozit)*

Servicii de retur 

standard 

personalizat

în raza or. Chișinău

15 lei/km (calculat de la depozit)

500 lei 

în afara or. Chișinău*

15 lei/km (calculat de la depozit)*

500 lei + 15 lei/km (calculat de la depozit)*

Servicii ridicare/coborîre Mobilă: 80 lei per nivel (calculat - începînd de la parter)
Servicii montare/demontare mobilă:

  • montare/demontare scaun – 50 lei
  • montare/demontare masă – 300 lei

✓ Servicii livrare/retur suburbii:

Denumire

oraș / centru de comună / sat 

Costuri (MDL)

Băcioi

Bîc

Brăila

Bubuieci

Budești

Buneți

Ceroborta

Cheltuitori

Ciorescu

Codru

Colonița

Condrița

Cricova

Cruzești

Dobrogea

Dumbrava

Durlești

centru de comună

sat în comuna Bubuieci

sat în comuna Băcioi

centru de comună

centru de comună

sat în comuna Tohatin

sat în comuna Cruzești

sat în comuna Tohatin

centru de comună

oraș

sat (comună)

sat (comună)

oraș

centru de comună

sat în Sîngera

sat în comuna Trușeni

oraș

390 Lei

300 Lei

405 Lei

300 Lei

345 Lei

360 Lei

390 Lei

300 Lei

300 Lei

300 Lei

300 Lei

435 Lei

300 Lei

375 Lei

495 Lei

300 Lei

300 Lei

Denumire

oraș / centru de comună / sat 

Costuri (MDL)

Făurești

Frumușica

Ghidighici

Goian

Goianul Nou

Grătiești

Hulboaca

Humulești

Revaca

Stăuceni

Străisteni

Sîngera

Tohatin

Trușeni

Vadul lui Vodă

Vatra

Văduleni

sat în comuna Ciorescu

sat în comuna Băcioi

sat (comună)

sat în comuna Ciorescu

sat în orașul Stăuceni

centru de comună

sat în comuna Grătiești

sat în comuna Bubuieci

sat în Sîngera

oraș

sat în comuna Băcioi

oraș

centru de comună

centru de comună

oraș

oraș

sat în Vadul lui Vodă

300 Lei

390 Lei

300 Lei

300 Lei

300 Lei

300 Lei

300 Lei

360 Lei

450 Lei

300 Lei

450 Lei

405 Lei

375 Lei

300 Lei

465 Lei

300 Lei

555 Lei

Obligațiile serviciului de livrări:
1. Apel telefonic la client cu 45-60 min. îninte de a livra comanda sau un scurt mesaj în caz de lipsa unui răspuns.
2. Livrarea comenzilor în termenul stabilit și la adresa indicată în comandă.
3. Ridicarea comenzilor până la primul etaj calculat de la sol sau cu ascensorul până la etajul solicitat - Gratuit.
4. Demonstrarea ca marfa să fie completă și fără deteriorări viziibile.

*Notă! Lucrătorii pot avea nevoie de a despacheta marfa cu scop de demonstrare, atunci când montarea nu este inclusă.

5. Demonstrarea utilizarii mecanismelor, demonstrarea reglării piciorușelor mobilei, informarea despre manipulare sau ingrijire a produselor livrate, informarea despre necesitatea verificării șuruburilor fixate în mod sistematic în dependență de utilizare.
6. Înmânarea talonului de garanție către cumpărător.


Serviciul de livrare nu este obligat să:
1. Livreaze marfa gratis în mod repetat - în caz de lipsă a clientului la locul livrării în ziua anunțată.
2. Ridice marfa la următoarele etaje fără ascensor sau în caz dacă marfa nu încape în el.
3. Manipuleaze marfa prin interiorul încăperilor clientului (dintr-o odaie în altă a apartamentului, sau casei, sau a unui birou).
4. Scoată produsele vechi ale clientului.
5. Scoată cutiile și alte materiale de împachetare ale produselor livrate.
6. Monteze produsele livrate dacă acest fapt nu a fost prevăzut în comanda clientului.

*Notă! Echipei de livrare îi este interzisă montarea produselor a căror montare nu a fost solicitată de către client la plasarea comenzii din motive de logistică.


7. Demonstreze caracteristicile produselorși să consulte clienți, cu excepția aspectelor ce țin de utilizarea și îngrijirea (produselor livrate) pe perioada utilizării de către client ( de ex.: utilizarea mecanismului de extensie a unei mese, reglarea piciorușelor mobilei, necesitatea de a verifica periodic fixarea șuruburilor etc.)


Cumpărătorul este obligat:
1. Să verifice adresa, numărul de telefon și numele indicat în comandă/precomandă.
2. Să fie prezent la locul livrării cu telefonul deschis în ziua și ora stabilită.
3. Să elibereze căi de acces pentru camionul Serviciului de livrare până la pragul casei.
4. Să pregătească căi de acces pentru lucrătorii Serviciului de livrare: scări, holuri, alte spații interioare. *În caz când o cale de acces este blocată, marfa va fi livrată până la punctul blocat, fără montare - dacă montarea a fost prevăzută în comandă/precomandă.
5. Să fie atent la caracteristicile produselor comandate: dimensiuni, culori, greutate, etc.*Marfa va fi adusă înăuntru doar dacă există un spațiu de nu mai puțin de 10 cm între ușa de intrare și laturile produsului. În caz contrar, marfa va fi livrată doar până
la punctul posibil fără montarea acesteia.
6. Să verifice funcționalitatea, completația și lipsa deteriorărilor vizibile.
7. Să semneze talonul de livrare și prin acest fapt să confirme lipsa de pretenții către vânzător și serviciul de livrare.

Total Global SRL
Director / S. Coropceanu

Coș de cumpărături