GARANȚIA produselor
La procurarea unui produs în magazinele Stilis Home vei primi certificatul de garanție al produsului cu următorul conținut:
Certificatul de garanție este valabil dacă sunt indicate cu exactitate datele produsului. Pierderea acestuia determină anularea obligațiilor de garanție.
1. La solicitarea acordării garanţiei este obligatorie prezentarea:
a) Prezentului Certificat de Garanţie în original şi a Certificatului de Garanţie al producătorului;
b) Unei prezentări scrise a defectului presupus, act semnat de cumpărător (defectul presupus poate fi indicat şi în actul de primire-predare);
c) Produsul pentru care se solicită garanţia (acesta trebuie prezentat оn ambalajul original, dacă acesta conţine elemente de identificare a produsului şi cu
documentaţia tehnică ce a fost livrată оn momentul vînzării);
2. Acordarea garanţiei poate fi refuzată dacă nu sunt prezentate toate documentele menţionate la punctul 1 din prezentul certificat, sau dacă informaţiile conţinute în acestea
sînt incomplete sau ilizibile. De asemenea se va refuza recepţia în vederea asigurării garanţiei pentru acele produse care nu vor avea etichetele de identificare (serii) sau
sigilii de garanţie.
3. Pentru păstrarea garanţiei vă rugăm să respectaţi următoarele instrucţiuni generale:
a) Urmăriţi cu stricteţe modul de exploatare/utilizare a produsului conform Ghidul de utilizare a produsului;
b) Nu deterioraţi eticheta cu numărul de serie (fabricaţie) a produsului sau sigiliul aplicat de vînzător/producător (după caz de Centrul autorizat de deservire);
c) Nu forţaţi depăşirea parametrilor produselor în scopul îmbunătăţirii performanţelor;
d) Nu faceţi modificări asupra produselor;
e) Respectaţi cu stricteţe condiţiile de manipulare, transportare, depozitare, punere în funcţiune, exploatare, întreţinere şi reparaţie prevăzute în documentaţia tehnică
precum şi a următoarelor condiţii tehnice generale de instalare şi utilizare: temperatura aerului 10-35°C, umiditatea aerului 65% fără condensare, presiunea atmosferică 84-
107kPa, mediu lipsit de praf, agenţi corozivi şi vibraţii.
4. Această garanţie nu acoperă nici unul din cazurile de mai jos:
a) Întreţinerea periodică şi reparaţia sau înlocuirea de piese ca urmare a uzurii normale;
b) Vînzătorul nu poartă obligațiile de garanție în caz de nerespectare a prevederilor Ghidului de utilizare;
5. Pentru remedierea deficienţelor apărute la produs, care nu sînt imputabile consumatorului (reparaţie), adresaţi-vă la Centrul de deservire. Tel. 069692069.
6. Centrul de deservire efectuiază doar remedierea deficienţelor apărute la produs, care nu sînt imputabile consumatoruluia (reparaţia).
7. În cazul în care remedierea gratuită a deficienţelor apărute la produs este imposibilă, Centrul autorizat de deservire va elibera un act de casare sau notă, cu care
Cumpărătorul se va adresa Vînzătorului, utlimul urmînd să înlocuiască gratuit sau să restituie contravaloarea produsului necorespunzător.
8. În cazul în care Centrul autorizat de deservire va constata că produsul prezintă deficienţe care sunt imputabile consumatorului, remedierea gratuită a deficienţelor apărute
la produs nu va fi efectuată, fiind eliberat actul de constatare. În caz de dezacord, consumatorul urmează să se adreseze cu reclamaţie direct Vînzătorului.
9. La lăsarea produsului în scopul asigurării garanţiei, va fi întocmit un act de predare-primire a produsului, care va fi eliberat cumpărătorului. În baza actului de
predare/primire a produsului cumpărătorul va putea să-şi ridice produsul lăsat. Neregulile depistate şi/sau lucrările efectuate vor fi indicate în act fiind certificate prin
semnătura specialistului vînzătorului (după caz a Centrul autorizat de deservire) şi a cumpărătorului. Cumpărătorul va putea asista la verificarea prealabilă a produsului.
10. Remedierea gratuită a deficienţelor apărute la produs, înlocuirea gratuită sau restituirea contravalorii produsului necorespunzător, se va efectua într-un termen de
cel mult 45 (patruzeci şi cinci) de zile lucrătoare din data adresării cumpărătorului, în conformitate cu prevederile Legii nr. 105-XV din 13.03.2003 cu privire la
protecția consumatorilor.
11. Restituirea contravalorii produsului necorespunzător, în cazul procurării acestuia prin accesarea de către Cumpărător a unui credit prin intermediul Vînzătorului,
se va efectua în dependenţă de politica companiei ce a acordat creditul (compania de finanţare) în una din următoarele două modalităţi: a) direct de către compania de
finanţare; b) cumpărătorului i se va restitui contravaloarea produsului minus suma datoriei Cumpărătorului faţă de compania de finanţare, suma dobînzii şi comisionului,
după caz alte plăţi, conform calculului efectuat de compania de finanţare.
12. Produsul predat pentru remedierea gratuită a deficienţelor sau pentru deservire tehnică planificată, este păstrat gratuit timp de 30 (treizeci) zile calendaristice din data
expirării a 45 (patruzeci şi cinci) de zile din data predării. La expirarea acestui termen, pentru fiecare zi de păstrare a produselor nereclamate, Cumpărătorul
plăteşte o penalitate оn mărime de 1% din costul produsului, dar nu mai mult de 50% din costul integral al produsului.
13. Dacă vor exista discordanţe între condiţiile de exploatare/utilizare din prezentul Contract de Garanţie şi condiţiile оnscrise în Ghidul de utilizare a produsului, prioritate
vor avea prevederile Ghidului de utilizare.
14. Dacă vor exista discordanţe între prevederile prezentului Contract de Garanţie şi prevederile Certificatului de Garanţie eliberat de producător, prioritate vor avea
prevederile Certificatului de Garanţie eliberat de producător. De asemenea, Certificatul de Garanţie eliberat de producător poate conţine prevederi şi explicaţii
suplimentare, care au un caracter obligatoriu.
Dacă aveţi probleme cu produsele achiziţionate de la noi sau pentru Informaţii, nu ezitaţi să ne contactaţi.
Prezenta garanţie nu afectează drepturile legale ale cumpărătorului conform legilor în vigoare оn Republica Moldova. Vă informăm că în caz de deficienţe care nu sînt
imputabile consumatorului, beneficiați de drepturile prevăzute de art. 18 al Legii privind protecția consumatorului, inclusiv de dreptul de a solicita vînzătorului să aducă
produsul la conformitate gratuit, prin reparare sau înlocuire, ori să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului sau restituirea contravalorii pentru acest produs prin
rezoluţiunea contractului. Consumatorul are dreptul, la opţiunea sa, de a solicita vînzătorului în primul rînd repararea produsului sau înlocuirea acestuia, gratuit în fiecare
caz, cu excepţia situaţiei în care măsura reparatorie respectivă este imposibilă sau disproporţionată.
Cumpărătorul declară că:
• Am primit produsul în stare perfectă, însoţit de Ghidul de exploatare și mi s-a explicat modul în care urmează a fi exploatat produsul.
• Am primit certificatul de garanţie eliberat de producător;
• Funcţionarea corespunzătoare a produsului mi-a fost demonstrată de specialistul care a livrat produsul;
• Am examinat produsul personal și nu am depistat deteriorări exterioare. Nu am obiecții față de aspectul exterior, calitatea, setul de livrare și instrucțiunile de exploatare;
• Am luat cunoştinţă şi sunt de acord cu toate clauzele expuse mai sus.
*Notă În cazul în care livrarea și montarea a fost gratuită, conform condițiilor de vînzare, în caz de retur a mărfii de calitate corespunzatoare, Cumpărătorul va achita integral costul livrării, montării și ridicării la etaj tur, retur, demontare și livrare la depozit, conform conditiilor din Lista de Tarife a serviciilor prestate, afișată în showroomurile StilisHome.
Anularea Comenzii
În cazul în care doriţi să anulaţi o comandă care înca nu a fost livrată vă rugăm să telefonaţi la numărul: (+373) 69 692 069.
Regulamentul privind returnarea mărfii
Articolul 19 (14). Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare
(1) Consumatorul este în drept să ceară vânzătorului, în termen de 14 zile, înlocuirea unui produs nealimentar de calitate corespunzătoare cu un produs similar celui procurat dacă acest produs nu-i convine ca formă, gabarite, model, mărime, culoare sau dacă nu-l poate utiliza conform destinației din alte cauze, cu efectuarea, în cazul diferenței de preț, a recalculului corespunzător.
[Art.19 al.(1) modificat prin LP187 din 22.07.16, M0306-313/16.09.16 art.657; în vigoare 16.03.17]
(2) Dacă produsul necesar pentru înlocuire lipsește, consumatorul are dreptul să rezilieze contractul. iar vânzătorul este obligat să-i restituie contravaloarea produsului.
(3) Cererea consumatorului de a i se înlocui produsul sau de a i se restitui contravaloarea lui urmează să fie executată dacă produsul nu este utilizat, nu și-a pierdut calitățile de consum și dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzătorul respectiv.
(4) Lista produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar este prezentată în anexa la prezenta lege
[Art.19 al. (4) introdus prin LP187 din 22.07.16. M0306-313/16.09.16 art. 65 7; în vigoare 16.03.17]
ANEXA
Lista produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs
1. Articole de bijuterie (articole din metale prețioase, cu pietre scumpe, din metale prețioase și montate cu pietre semiserioase și sintetice, pietre prețioase șlefuite).
2. Confecții și articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).
3. Articole de igienă individuală (periuțe de dinți, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice și alte articole destinate îngrijirii corpului).
4. Articole de parfumerie și cosmetică.
5. Mărfuri textile (țesături din bumbac și tip bumbac, in și tip in, lînă şi tip lînă, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.).
6. Cabluri (conducte electrice, cabluri, şnururi).
7. Materiale de construcție și de finisare, alte mărfuri comercializate la metraj (linoleum, peliculă, mochetă).
8. Produse și materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile (veselă și accesorii pentru servitul mesei și bucătărie), ambalaje, articole pentru păstrarea și transportarea alimentelor (canistre, bidoane, butelii, butoaie).
9. Produse chimice de uz casnic, pesticide și preparate agrochimice.
10. Mobilă de menire socială (garnituri și seturi).
11. Autoturisme și articole moto-velo, remorci și agregate, mijloace mobile pentru mica mecanizare a lucrărilor agricole, nave pentru plimbări și alte mijloace de transport naval de menire socială.
12. Mărfuri tehnice complexe de uz casnic pentru care sînt stabilite termene de garanție (aparate electrocasnice, aparate radioelectronice, aparate de calcul şi multiplicare, articole foto-chino, aparate de telefon (fixe şi mobile) şi de faximil, instrumente muzicale electrice, echipamente și utilaje ce funcționează cu gaze şi dispozitivele acestora).
13. Articole pentru profilaxia şi tratamentul unor boli în condiţii de domiciliu (articole pentru ocrotirea sănătăţii publice şi pentru igienă din metal, cauciuc, textile şi alte materiale, instrumente, dispozitive şi aparate medicale, remedii pentru igiena cavităţii bucale, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor, preparate farmaceutice).
14. Jucării.
[Anexa introdusă prin LP187 din 22.07, 16, ,110306-313/16.09.16 art.657; în vigoare 16.03.17]
Rambursare
Din moment ce ați predat coletul curierului respectând toate prevederile menționate mai sus și ați primit dovada de expediere, ne puteți contacta pentru a demara procesul de rambursare. Banii urmează a fi rambursați conform termenilor prevăzuți de legislație – 14 zile lucrătoare.
Modul de rambursare depinde de metoda de plată pentru care ați optat.
În cazul achitării prin intermediul platformei de plată online, rambursarea va avea loc la fel prin acest procedeu direct în contul dumneavoastră.
Autoritatea abilitată cu funcţii de protecţie a consumatorilor în Republica Moldova: Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor
Adresa: mun. Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 78
Tel: (022) 74-14-64
E-mail: consumator@apc.gov.md
Site: www.consumator.gov.md